Kierownictwo i pracownicy Wejherowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego spółki z o.o. deklarują pełne zaangażowanie na rzecz spełnienia oczekiwań i potrzeb naszych klientów w zakresie administrowania i zarządzania nieruchomościami oraz innych dziedzin usług dotyczących naszej działalności poprzez ciągłe doskonalenie procesów naszego systemu zarządzania jakością.
Cel ten osiągamy poprzez:
- ciągłe doskonalenie jakości usług oraz metod pracy,
- ulepszanie oferty poprzez dostosowywanie do potrzeb klientów,
- zapewnienie ochrony informacji o klientach i zachowanie poufności informacji uzyskanych od klientów,
- badanie poziomu zadowolenia naszych klientów,
- dbałość o profesjonalizm kadry,
- dbałość o dobrą komunikację wewnętrzną i zewnętrzną,
- zapewnienie odpowiedniej infrastruktury środowiska pracy,
- regularną ocenę skuteczności i efektywności przyjętej polityki oraz założonych celów.